niedziela, 23 lutego 2014

Talking Angela - Pedofil.

Witam, Tutaj Justine. Aplikacja "Talking Angela" Jest podejrzana. Ponieważ 1. Miałam ja rok temu i NIGDY nie pytała się mnie ile mam lat, gdzie mieszkam itd. 2. W jej oczach jest dom DAFUQ? 3. Pyta się pytania 18+ o.e No wiec parę screenów . Będę tłumaczyć na polski :)
Screeny są ze strony instagram.com z mojego i mojej koleżanki profilu c:
No i kto tu nie widzi domu? ;_; Obrazek 1. Ja: Jesteś pedofilem? c: Angela: Czy to ma dla ciebie jakieś znaczenie? Obrazek 2. Angela: Witaj! Widzisz! Teraz mam alergie na ciebie!


3 komentarze:

  1. Jak ekran jest czarny to się w nim odbija, wiec w jej oczach tez jest dom, nie? xd Przynajmniej tak mysle.. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko, co dom ma wspólnego z pedofilią? ;p

    OdpowiedzUsuń